نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4372
-
الف
+

«سامان صفاری»: «شیار۱۴۳» شروع حرفوی من در بازیگری بود

«سامان صفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از تجربه حضورش در سریال «دلدادگان» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سامان صفاری» بازیگر جوان ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هرنمایی وی را در سریال «دلدادگان» مشاهده کردند در یک مصاحبه از روند ورودش به عرصه بازیگری سخن گفت.

سامان صفاری

صفاری که فارغ التحصیل رشته جهانگردی است، در خصوص اولین تجربه بازیگری اش عنوان کرد: به خاطر علاقه ام کلاس‌های بازیگری را همراه دانشگاه ادامه دادم  و در فلم «قیلوله» بازی کردم و شروع کار من از آنجا کلید خورد. علاقه زیاد به این حرفه داشتم و مطمئن بودم که این رشته را ادامه خواهم داد.

این هنرمند جوان ایرانی در مورد ایفای نقشش در فلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی «نرگس آبیار» گفت: یکی از سخت ترین، متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین کار‌هایی که در سینما کردم فلم شیار۱۴۳ است که شروع حرفوی من در بازیگری به حساب می‌آید. خیلی برای من سخت بود و استرس زیادی داشتم. برای اولین بار در سینما بازی با گروه حرفوی را تجربه می‌کردم.

وی در ادامه افزود: کاراکتری که من بازی کردم لهجه کرمانی داشت. من تا آن موقع کرمان نرفته بودم و باید کرمانی صحبت می‌کردم و خیلی هم با شخصیت خودم متفاوت بود. از همین جا دوباره تشکر می کنم از گروه شیار۱۴۳ که خیلی در این مسیر به من کمک کردند. من از آنها یاد گرفتم که هر کسی برای اولین بار جلوی کمره می‌آید، من هم به عنوان بازیگر روبرو به او کمک کنم.

شیار 143

صفاری در ادامه افزود: کار کردن با بانو آبیار بسیار برای من جذاب و خاص بود؛ اصولا کارگردانان خانم نگاه متفاوت تری نسبت به اتفاقات جامعه ما دارند و فلم «شیار ۱۴۳» متفاوت‌ترین نگاه را به مقوله جنگ ۸ ساله در ایران دارد. یک نگاه مادرانه به این اتفاق بود و شروع خوبی برای من به حساب می‌آمد. هنوز بعد ازگذشت چند سال اگر از من سوال کنند کدام کاراکتر را بیشتر از همه دوست دارم، می‌گویم یونس شیار۱۴۳ . چرا که اتفاقات بسیاری را بعد از اکران فلم لمس کردم، مادرانی که هنوز منتظر پسرشان را بودند.

بازیگر نقش امیر در «دلدادگان» با اشاره به محبوبیت این سریال در بین مخاطبان و به شهرت رسیدنش در این مجموعه به باشگاه خبرنگاران گفت: افرادی که در سینما کار می‌کردند من را به واسطه بازی در فلمهای «شیار ۱۴۳»، «دعوت نامه» و «پارادایس» می‌شناختند. من لحظات آخر به سریال «دلدادگان» اضافه شدم و  نقش امیر باعث شد، مردم هم من را بشناسند و بعد از این سریال یک تعدادی رزومه من را دیدند و متوجه شدند که من همان بازیگری هستم که نقش «یونس» فلم «شیار۱۴۳» را بازی کردم.

وی در پیوند با این مساله عنوان کرد: «دلدادگان» جزو بهترین سریال‌هایی بود که برای من می‌توانست اتفاق‌های خوبی را رقم بزند. بازخورد و تعداد بینندگان سریال هنوز هم جزو بهترین‌ها در تلویزیون به شمار می‌آید. در این سریال به شهرت بازیگری رسیدم و جواب تلاش‌های خودم را گرفتم، اما می‌دانستم بعد از دلدادگان تازه شروع کارم است و باید مسیر را همزمان با شهرتی که در میان مردم پیدا کردم، ادامه دهم.

سرجوخه

گفتنی است «سامان صفاری»با ایفای نقش در سریال درام امنیتی و اجتماعی «سرجوخه» دوباره به سرتیتر اول خبرها در فضای مجازی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال «دلدادگان» به «سرجوخه » پیوست

«سامان صفاری» از «شیار 143» تا «دلدادگان»+تصاویر

«سامان صفاری» بازیگر سریال «روزهای آبی» شد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
عبدالهادی فقیریار:

این سریال قشنگ است.